Rijke schooldag

Ontdekken waar je gelukkig van wordt en uitvinden waar je goed in bent. Van sport tot tekenen en van techniek tot dans. Dat gun je toch ieder kind? Daarom doen we vanaf 13 maart 2023 iets bijzonders. Na schooltijd.
We houden de deuren van onze school langer open voor de Rijke Schooldag. En leerlingen van onze school zijn hierbij van harte welkom. Al deze extra activiteiten worden de leerlingen van groep 3 t/m 8 gratis aangeboden.

Iets doen dat je vrolijk maakt, daar word je altijd wijzer van. Gewoon op of rondom school, dus in een vertrouwde en veilige omgeving. Samen met je klasgenootjes. Zó zijn de activiteiten van de Rijke Schooldag.
Bewegen, muziek, techniek of juist buiten zijn? Dat komt allemaal terug in de Rijke Schooldag. De leerling mag samen met de klas twee uur per week iets extra’s doen waar hij of zij blij van wordt. Er is voor elk kind wat wils en alle activiteiten zijn even leuk.

Voor alle duidelijkheid: het normale lesprogramma op school blijft zoals het is. En u hoeft als ouder/verzorger niets te regelen voor de Rijke Schooldag. Dat doen wij. Zo houden we het makkelijk.

Uw kind is in goede handen, want alle activiteiten vinden plaats onder deskundige begeleiding van onder meer Breda-Actief, Nieuwe Veste en Surplus. Partners waarmee onze school de Rijke Schooldag organiseert.

We zijn er trots op dat we bij de eerste scholen in Nederland horen die van onderwijsminister Dennis Wiersma al mogen beginnen met de Rijke Schooldag. In de toekomst komen meer basisscholen aan de beurt, maar onze leerlingen hebben een voorsprong. We gaan ervan uit dat ze allemaal meedoen en zeggen tegen iedereen: kom erbij!